Så sjukt stressad..

Hej jag är stressad som satan och hä hemma är det bara tjat tjat och tjat och jag ska hinna göra en jävla so upgift tills imorgon och hon kan sänka mitt betyg annars om jag inte lämnar in den och det känns ju jätte bra tralalala.. not och vi ska dessutom hämta nya vinter fälgar till diamanten min..
 
Så jag sen så blir jag så sjukt stressad för jag vet inte vars jag ska börja, vad jag ska göra, när vi ska fara och hämta fälgarna, när jag kommer hem igen, hur länge min so:upgift tar och göra asså just nu vill jag bara lägga mig ner och grina känns det som för jag ska inte bli sänkt har jag bestämmt mig för men hur fan ska jag hinna med allt känns det som, hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0