HUR SUR BLIR MAN INTE?!

nu var de ju såhär att jag och min bror skulle fara och hämta fälgarna till min bil vid 6-7 han skulle ringa när han var påväg från jobbet och komma och hämta mig men nu var tydligen han som säljer fälgarna inte hemma men är det om 2-3 timmar man ba jaha nice vi skulle ju som hämtade dem nu.. så planerna blev ändrade och nu blir det att hämta dem senare ikväll först asså fan vad irriterad och jävligt godissugen är jag och absolut ingen ork till att plugga men man är tvungen SKABLÖÖÖÖÖÖ hojja åt helvete med dehär hejdå

Kommentarer
Postat av: Cheersisterss

Heej heej, super fin blogg! Hur är läget? :D

2012-10-19 @ 12:33:37
URL: http://www.nattstad.se/cheersisterss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0