great weekend!!

tja, oj har märkt att jag inte bloggat på länge hehe.. nä men har faktiskt haft en asrolig helg så glömde bort bloggen helt, fredag sov ju nadja hos mig och på kvällen var vi ute och åkte epa med johanna och emil typ till 12 så for vi hem och käkade godis,
 
sen på lördagen for ju nadja hem vid typ 2 så ringde jag ylva så kom hon, monique, emil, martin, isso, johanna och massa mer förbi så pratade vi en stund sen så tog jag en dusch,käkade sen kom johanna till mig for vi och köpte glass mums! så satt vi och käkade det medans alla andra var på ruffriders, sen for vi ut med trallan ett tag sen kom emil så då for vi runt och ragga med båda trallorna sen hämtade johanna JW då åkte jag med emil och alle tills joahanna  lämna  hem JW då åkte jag med henne hem till hon så lämnade vi hennes tralla och åkte i emils och ja sen kom jag hem typ 3 haha men kul har vi haft,
 
nu orkar jag inte sitta här längre puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0