bloggtorka heheh..

till och börja med så ber jag om ursäkt för bloggtorkan.. men jag har lite saker att skylla på, innan lovet har det varit inlämningar uta bara fan i skolan och så har jag varit mest ute med folk osvosv.. men iaf
 
i fredags fick vi lov, så nu har man det en vecka framåt känns hur bra som helst, men just nu vet jag inte vad jag ska skriva om hahah jag är tom på idéer. men ska ikv ut med johanna och emil säkert någon mer också iaf ska försöka göra lite saker här hemma, så mamma blir jätte jätte glad när hon kommer hem och säger att jag är världens bästa dotter och ger mig pengar. aa det är planen för idag.
 
sen så lovar jag från och med nu at jag ska börja uppdatera oftare, men nu ska jag gå och fixa ihop lite så jag får casch känner mig hyfsat duktig aja puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0